Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kroniki Dragonlance.
A zaczęło się tak nudno...
Grupa przyjaciół spotyka się w rodzinnych stronach. Przy kufelku piwa (a jak!) i smażonych ziemniakach omawiają sprawy dziejące się na całym świecie. Krąży wiele pogłosek o zbierających się wojskach i pobliskiej wojnie, więc jasnym jest że przyjaciele nie są najszczęśliwsi. Do tej pory wszystko jest w porządku. W wyniku dziwnego splotu wydarzeń (bardzo ciekawych wydarzeń), do grupy przyłącza się para Mieszkańców Równin, barbarzyńców w których posiadaniu znajduje się laska z błękitnego kryształu, poszukiwana przez lokalnego... no, nazwijmy go czymś w rodzaju władcy. Cała grupa ucieka przed pościgiem. No dobra, w gruncie rzeczy to też jest dość nudne jak na ten rodzaj książek. Na ich drodze stają im tajemniczy kapłani, poszukujący (niespodzianka!) laski z błękitnego kryształu. W ucieczce przed nimi trafiają do Mrocznej Puszczy i spotykają się z tak zwaną Panią Lasu, istotą owianą legendą.
I przestało być nudno...
Od tej pory cała saga wciąga jak dwutygodniowy maraton ulubionych filmów czytającego. Na drużynę śmiałków czeka gromada niebezpieczeństw: od najgłupszych hobgoblinów po... smoki. A no właśnie, smoki. Jest ich od cholery, wiele rodzajów i kolorów, a wszystkie groźne i niebezpieczne. Ale autor, zakochany w smokach, chyba odbiegł od głównego tematu, dajmy mu więc w łeb aby przypomnieć co tu się liczy i wracajmy do fabuły. Okazuje się bowiem, że Takhisis, Królowa Ciemności wróciła na Krynn (dla niekumatych - to nazwa świata), wróciła na świat już po raz trzeci (!) aby zagarnąć go dla siebie i całkowicie podporządkować, używając do tego armii złych smoków: niebieskich, czerwonych, zielonych, białych i czarnych (ach te uprzedzenia rasowe!). W poprzedniej Smoczej Wojnie Takhisis została pokonana przez Humę, honorowego i prawego rycerza. Niestety śmiałek ów poległ w boju z Królową Ciemności, zostając okrzyknięty bohaterem. Skoro on poległ, któż więc powstrzyma złą władczynią? Oczywiście nasza drużyna śmiałków: Półelf, Wojownik, Rycerz, Mag (najlepsza postać w sadze ex equo z...), Kender (Tak! Z nim! Kender powala na kolana, przynajmniej Autora), Krasnolud, Barbarzyńca, Kapłanka, Barmanka (wiem, głupio to brzmi ale nie nazwę jej Wojowniczką, przykro mi), i dwoje Elfów (daje do myślenia o stosunku Autora do elfów, nieprawdaż?).
Oczywiście dziwne wydaje się że taka drużyna może pokonać Królową Ciemności. W tym pomogą im dwa potężne artefakty: Smocza lanca i Smocza kula, z niewielką pomocą... A figę, tego musicie dowiedzieć się już sami!
Zachęcam do czytania
Autor: Blackdragon00.
Korekta: Driden |
komentarz[14] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Kroniki Dragonlance" |
|
|
|
|
|
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal
|
|
|