Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Encyklopedia |
Niektórzy mieszkańcy Starego Świata tak przywykli do gwałtu, że zdobywają każdego miedziaka przy pomocy pięści lub miecza. Zabijacy zarabiają na życie dzięki umiejętnościom walki, bijąc się dla niewielkich sum -nawet za cenę kufla piwa. W wielu przypadkach wynajmuje się ich, aby kogoś pobili lub dali komuś "lekcję" szermierki. Oczywiście, nikt nie wie o osobie zleceniodawcy, wyciągającego z działań zabijaki korzyści czy bawiącego się walką, sprowokowaną przez jakąś drobnostkę. Przetrzepanie skóry kilku mieszczuchom jest stosunkowo tanie, walka z groźniejszym przeciwnikiem lub cięższe pobicie ma odpowiednio wyższą cenę, zaś na morderstwie zabijaka może zarobić tyle, że wystarczy mu to na kilkumiesięczne utrzymanie. Gdy brakuje klientów, zabijacy podróżują z miejsca na miejsce, wyzywając na pojedynek tych, którzy im się nawiną pod rękę, po wygranej walce dokładnie ich ogołsacając. Oczywiście, ryzyko jest duże. Miejscowi przedstawiciele sił porządkowych nie tolerują, rzecz jasna, trybu życia zabijaków, a błąd w ocenie przeciwnika może być dla nich fatalny w skutkach. Zabijacy dodają do naturalnej gwałtowności Starego Świata coś, co można nazwać atmosferą nieprzewidywalności.
Jest to jedna z profesji do Warhammera. |
|
|
|
|
|
|
|
|
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal
|
|
|