Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Encyklopedia |
Kości do gry to ważny element sesji choć nie najważniejszy. Mogą one być twoim wybawieniem jak i zarazem zgubą. Prowadzący sesję (mistrz gry, strażnik tajemnic, itd.) jest zawsze ponad ich rzutami i może je zmieniać wedle woli. Pilnuj ich, bo one są twą jedyna bronią w śmiertelnej walce sesji. |
|
|
|
|
|
|
|
|
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal
|
|
|