Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Encyklopedia |
Nazwa oznacza jednostke wojskowa ale częściej uzywa sie w odniesieniu do szyku wojennego krasnoludow. Skuteczny nawet przeciwko konnicy. Charakteryzuje sie zbita struktura, nie sprawia na wrogach wiekszego wrazenia. Przyjmuje zwykle ksztalt trojkata lub trapezu i podczas ataku, jednostki bedace w glebi wychodza przed pierwsza linie i cofaja sie. Wewnatrz hirdu znajduja sie ranni lub "odpoczywajacy". Krasnoludy, odziane w zbroje z mithrilu (lub inne, mocne, krasnoludzkiej przedniej roboty) sa trudnym celem dla strzal wroga a topory i siekiery skutecznie bronia granic hirdu. Szyk ten jest wlasciwie nie do rozerwania. |
|
|
|
|
|
|
|
|
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal
|
|
|