Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Encyklopedia |
Grabarze - Jest to bardzo stara frakcja, przypuszczalnie nawet najstarsza. Założył ją Skall i przewodził nią z pewnością od samego początku po Wojnę Frakcji (Faction War), gdy został uwięziony w Labiryncie (Maze) jak wielu innych faktonów (factols). Przed Wojną frakcja nie doświadczyła wiele interesujących wydarzeń, gdyż Grabarze (Dustmen) nie wchodzili w konflikty z innymi. Jedynym wyjątkiem było zamieszanie spowodowane przez Karillę Mavasil, członkinię Stronnictwa doznań (Society of Sensation). Pewnego razu zapragnęła ona doświadczyć "ostatecznego poznania" - Śmierci. Jeśli Grabarze (Dustmen) nie pozwoliliby na wykradzenie jej ciała z Kostnicy (Mortuary), to zapewne doszłoby do otwartego konfliktu z jej frakcją. Karilla została wskrzeszona, lecz ostatecznie wstąpiła w szeregi Grabarzy (Dustmen). W czasie Wojny frakcja zachowała neutralność, a po jej zakończeniu formalnie rozwiązała się by móc nadal pracować w Kostnicy (Mortuary) - w innym przypadku jej członkowie musieliby opuścić Sigil.
Filozofia: Życie jest jedynie żartem, sprytną sztuczką. W rzeczywistości Życie nie istnieje. Wszyscy jesteśmy martwi, lecz nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Spytacie więc czym są wszystkie światy? Odpowiedź jest prosta - to cienie poprzedniej egzystencji. Nie uważacie, że gdybyście byli żywi, to nie byłoby tego całego cierpienia i niedoli w wieloświecie? Oczywiście, że nie! Życie powinno być świętowaniem i odczuwaniem pozytywnych odczuć. Natomiast egzystencja jest niema i ponura, pełna bólu i cierpienia. Wy to nazywacie świętowaniem? Egzystencja jest jedynie żartem z prawdziwego Życia. Faktem jest, że wszyscy są martwi. Różnią się tylko stopniem swego uśmiercenia. Mieszkańcy Pierwszej dopiero rozpoczynają wędrówkę po świecie zmarłych, mieszkańcy planów są nieco dalej, a najbliżej końca są dusze błąkające się po planach. Natomiast chodzące trupy osiągnęły ostateczną czystość, uwolnili się od pasji i zmysłów. Powinniśmy wszyscy dążyć do osiągnięcia tego celu - stania się prawdziwie umarłymi. Kroczenie ścieżką Śmierci nie jest proste. Wpierw trzeba zrozumieć swe "Życie" w pełni nim będzie można wkroczyć w kolejne stadium. W innym przypadku śmierć pójdzie na marne i trzeba będzie zaczynać od początku. Z tego powodu przestrzegajcie tych słów: Respektujcie Śmierć i nie ważcie się jej traktować jak sługę. Symbol: Wydłużona czaszka, ustawiona przodem, z kościaną obręczą, na purpurowym tle. Frakcja ze świata Planescape z uniwersum D&D.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal
|
|
|