..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Menu

   » Recenzje

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Encyklopedia

[ A |  B |  C |  D |  E |  F |  G |  H |  I |  J |  K |  L |  Ł |  M |  N |  O |  P |  Q |  R |  S |  T |  U |  V |  W |  X |  Y |  Z ]

Athar
Athar - Frakcja powstała stulecia przed Wielkim Wstrząsem (Great Upheaval), niedługo po tym jak Dunn i Ciro spotkali się w Strzaskanej Świątynia (Shattered Temple). Dunn utracił swą rodzinę i majątek przez Posejdona i szukał na nim zemsty, natomiast Ciro, po stracie swego majątku na rzecz kościoła Lokiego, uważał, że bogowie przekupują swych kapłanów i wyznawców, by dzięki nim być nieśmiertelnymi. Postanowili razem zwalczać wyznawców bóstw i szukać istot o podobnym poglądzie.
Atar (Athar) o mało nie zostali zniszczeni w początkach swego istnienia przez Harmonium, lecz Pani Bólu (Lady of Pain) zainterweniowała i nie dopuściła do rzezi. Po tych wydarzenia frakcja zdecydowała się działać w mniej fizyczny sposób - zaczęli głosić propagandę, że bogowie są oszustami.
Wiele lat później doszło do pomniejszego konfliktu z Wierzącymi w źródło (Believers of the Source). Członkowie tej frakcji zaczęli wystawiać kapliczki swym znamienitym przedstawicielom na terenach będących pod kontrolą Atar (Athar). W odpowiedzi Atar (Athar) rozpoczęli akcję polegającą na wprowadzaniu w błąd i przeszkadzaniu w odwiedzaniu owych kapliczek (na przykład informowali odwiedzającego, że ktoś oczekuje go w innym miejscu). Przyniosło to efekt - kapliczki zamknięto, a wkrótce doszło nawet do sojuszu z Wierzącymi w źródło (Believers of the Source), gdyż stwierdzono, że pomimo przeszłych zatargów mają podobne filozofię i warto współpracować.
Do czasu, gdy przebywali w Sigil zajmowali się kontrolowaniem istniejących tam kościołów (ograniczali wpływy, sprawdzali przepływ funduszy).
W czasie wydarzeń związanych z Wojną Frakcji (Faction War) fakton (factol) Terrance trafił do Labiryntu (Maze) z woli Pani Bólu (Lady of Pain), jak wielu innych przywódców frakcji. Sama frakcja zachowała neutralność i nie brała czynnego udziału w potyczkach na terenie Miasta Drzwi (City of Doors). Po Wojnie większość członków opuściła Sigil, a pozostali zeszli do PodSigil (UnderSigil). Frakcja ze świata Planescape z uniwersum D&D.
dodał: Ivelios




© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Kerm
Engine by Khazis Khull based on jPortal


   Sonda
   Czy ewolucja idzie w dobrym kierunku?
Jasne, tylko tak dalej.
Nie mam zdania.
Nie wszystko mi się podoba, ale
Nie widzę potrzeby.
To krok wstecz.
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Bogowie greccy
   Fantasy jako ...
   Przeznaczenie
   Apokalipsa 20...
   Wilkołaki
   Legenda o kró...
   Bogowie grecc...
   Chupacabra
   Inspiracje ku...
   Egipscy Bogow...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.024641 sek. pg: